دست نوشته های یک طراح وب

جدیدترین وجالبترین اخبار فناوری وIT

دست نوشته های یک طراح وب

جدیدترین وجالبترین اخبار فناوری وIT

استیو جابز مرد

Steve Jobs Died !!!!

steve jobs main ih4h استیو جابز، هرگز فراموشت نمیکنم!   IranHex.Com


steve jobs main ih4h استیو جابز، هرگز فراموشت نمیکنم!   IranHex.Com

امروز صبح وقتی از خواب بیدار شدم طبق معمول یه سری به Instagram زدم و خیلی ناباورانه با عکسهای استیو جابز که توسط دوستام شیر شده بود مواجه شدم، زیرش نوشته شده بود : Steve Jobs Died !!!! اوش باور نکردم! بعد که توی اینترنت کمی سرچ کردن دیدم حقیقت داره و سایت اپل هم که یک شب قبل از این واقعه iPhone 4s رو معرفی کرده بود امروز فقط با عکس استیو جابز میخواست تا به همه دوستداران این مرد فوق العاده و فراموش نشدنی تسلیت بگه.

استیو جابز، مدیر سابق اپل، بعد از دست و پنجه نرم کردن با سرطان در ۵ بامداد امروز (پنجشنبه) به وقت ایران درگذشت…

iSad iranhex ih5d استیو جابز، هرگز فراموشت نمیکنم!   IranHex.Com

به عنوان یکی دوستداران اپل واقعا از این خبر ناراحت شدم و موقع شنیدنش اشک توی چشمام جمع شده بود و مجبور بودم تا باور کنم که دیگه نیست! البته یادش همیشه توی ذهنم میمونه و هیچ وقت فراموشش نمیکنم…!

استیو جابز…دوستت دارم…

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد