دست نوشته های یک طراح وب

جدیدترین وجالبترین اخبار فناوری وIT

دست نوشته های یک طراح وب

جدیدترین وجالبترین اخبار فناوری وIT

بلوک کردن سایت های مزاحم با افزونه کروم

احتمالا برای شما هم پیش آمده که دنبال نرم‌افزار، کتاب، بازی یا هر چیز دیگری در گوگل گشته‌اید اما با کمال تعجب چند لینک اول نتایج گوگل، شما را به سایتهایی برده پر از تبلیغات مختلف اما اثری از چیزی که شما دنبالش بوده‌اید در آن پیدا نشده! جریان چیست؟

ادامه مطلب ...

تایپ پینگلیش و تبدیل آن به فارسی ؟؟؟ عجیبه نه

 راه مناسبی برای نوشتن و فرستادن نامه الکترونیکی (ایمیل) به زبان فارسی، زبان مادری من و زبانی که دوستان و آشنایانم به آن صحبت می‌کنند


 


ادامه مطلب ...

نشانگر موس‌تان را به دلخواه بسازید!

نشانگر موس اغلب ما چیزی شبیه شکل بالاست و معمولاً تغییر نمی‌کند… اما بعضی‌ها بدون تنوع می‌میرند!


ادامه مطلب ...

بالا بردن قدرت آنتن wifi با یک قوطی نوشابه

صدای ایران: در حال حاضر استفاده از مودم های wifi به علت قابلیت های زیاد و قیمت مناسبی که دارد بسیار رایج شده است اما با تمام خصوصیات مثبتی که دارد شاید بزرگترین ایراد که بتوان به آن گرفت و کاربران از آن گله مند هستند قدرت سیگنال این نوع مودم ها می باشد.

 

این مودم ها به طور ایده آل در فضای باز تا شعاع 20 تا 25 متر یا حتی بیشتر را جواب گو هستند ولی تمام استفاده کننده کنندگان از این نوع مودم ها آن را داخل ساختمان استفاده می کنند که در این بین موانعی وجود دارد و اگر حتی در شعاع تحت پوشش مودم هم باشید وجود تنها 2 یا 3 دیوار در این میان قدت سیگنالی که شما در دستگاه مورد نظر دریافت می کنید را پایین خواهد آورد .

ادامه مطلب ...

قدرتمندترین و سریع‌ترین ضدویروس

AV-Comparatives، یکی از مهم‌ترین مراکز تست و ارزیابی برنامه‌های ضدویروس، با انتشار نتایج بررسی‌های جدید حود، بهترین نرم افزارهای امنیتی جهان در زمینه قدرت شناسایی ویروس‌های رایانه‌ای و نیز سرعت عملکرد را معرفی کرد.

AV-Comparatives

ادامه مطلب ...

مدیر عامل یاهو اخراج شد

Carol Bartz مدیرعامل ۶۳ ساله یاهو که از ژانویه 2009 به این سمت منصوب گشت، ساعاتی گذشته از کار اخراج شد. منبع دقیق این خبر که از بین ایمیل‌های داخلی شرکت یاهو درز پیدا کرده است

ادامه مطلب ...

اینترنت ملی به دنبال چیست؟

دغدغه‌ای که همچنان پابرجاست احتمال جایگزینی اینترنت ملی با آن چیزی است که امروز به نام اینترنت می‌شناسیم.

اینترنت ملی به دنبال چیست؟

ادامه مطلب ...