دست نوشته های یک طراح وب

جدیدترین وجالبترین اخبار فناوری وIT

دست نوشته های یک طراح وب

جدیدترین وجالبترین اخبار فناوری وIT

جدا کردن بخشهای سالم یک فایل خراب Zip

اگر با فایلهای ZIP زیاد سر و کار داشته باشید احتمالا برایتان پیش آمده که بعضی وقتها با نسخه خراب(corrupted) یا آسیب دیده(dameged) این فایلها روبه‌رو شوید. در مورد فایل zip خراب که فقط شامل یک فایل باشد، مسلماً می‌توان گفت که داده‌های مربوط به آن فایل ناقص است اما در مورد فایلهای زیپی که خودشان شامل چندین فایل یا پوشه هستند معمولا مشکل فقط بخشی از محتوای فایل zip را درگیر می‌کند ولی مشکل فایلهای ZIP خراب این است که با برنامه‌های متداول کار با این فایلها مثل winzip هیچکدام از بخشهای فایل قابل استخراج نیست

اگر با فایلهای ZIP زیاد سر و کار داشته باشید احتمالا برایتان پیش آمده که بعضی وقتها با نسخه خراب(corrupted) یا آسیب دیده(dameged) این فایلها روبه‌رو شوید. در مورد فایل zip خراب که فقط شامل یک فایل باشد، مسلماً می‌توان گفت که داده‌های مربوط به آن فایل ناقص است اما در مورد فایلهای زیپی که خودشان شامل چندین فایل یا پوشه هستند معمولا مشکل فقط بخشی از محتوای فایل zip را درگیر می‌کند ولی مشکل فایلهای ZIP خراب این است که با برنامه‌های متداول کار با این فایلها مثل winzip هیچکدام از بخشهای فایل قابل استخراج نیست. به عنوان مثال فرض کنید یک آلبوم موسیقی با ۱۰ فایل mp3 را به صورت یک فایل zip در آورده باشیم. اگر یکی از این فایلها مشکل داشته باشد شما در استخراج آن ۹ فایل دیگر که مشکلی هم ندارند به بن‌بست می‌خورید.


نرم‌افزار Zip2Fix این مشکل را حل می‌کند. این نرم‌افزار محتویات فایلهای zip را بررسی می‌کند و بخشهای سالم و قابل استخراج آن را بازیابی می‌نماید. این نرم‌افزار کم‌حجم و رایگان را می‌توانید از اینجا یا اینجا دانلود کنید. توضیح دیگری ندارم! بعد از دانلود متوجه می‌شوید کار کردن با آن ساده‌تر از آن است که نیاز به آموزش داشته باشد!


مجله اینترنتی کشمکش

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد