دست نوشته های یک طراح وب

جدیدترین وجالبترین اخبار فناوری وIT

دست نوشته های یک طراح وب

جدیدترین وجالبترین اخبار فناوری وIT

حرف های یک امیدوار

من خیلی امیدوارم که تو این برنامه ای که برای زندگیم چیندم و آرزوهام چیندم برسم

مخصوصا وقتی صحبت های طراحان وب از جمله جواد شکوری  علیرضا شیرازی آقای چنگیزی و . . .

رو از وبلاگینا شنیدم امید وار تر شدم

البته خیلی احساس ضعف و ناتوانی به سراغم میاد

ولی با بعضی چیزها مثل شنیدن حرف های یک انسان موفق امیدوار میشم

این وبلاگو جدیدا ساختم

جالبه خوشم اومد ازش مخصوصا قالبش که خیلی زیباست

جالبه بهتون بگم تا به حال هزارتا وبلاگ درست کردم ولی چکار کنم که هر روزی فکر میکنم یک کاری نتیجه میده

مثلا امروز میخوام از طریق این وبلاگ اخبار فناوری رو به گوش شما برسونم امید وارم موفق باشم

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد