دست نوشته های یک طراح وب

جدیدترین وجالبترین اخبار فناوری وIT

دست نوشته های یک طراح وب

جدیدترین وجالبترین اخبار فناوری وIT

از روی ظاهر افراد در موردشان قضاوت کنید!

از قدیم گفته‌اند نباید از روی ظاهر افراد در موردشان قضاوت کرد ولی به تازگی سایتی راه‌اندازی شده که طور دیگری می‌اندیشد!

از قدیم گفته‌اند نباید از روی ظاهر افراد در موردشان قضاوت کرد ولی به تازگی سایتی راه‌اندازی شده که طور دیگری می‌اندیشد!

سایت Judg.me از شما می‌خواهد از روی ظاهر افراد در موردشان قضاوت کنید! پس از ورود به این سایت با یک صفحه مختصات دو بعدی رو به ‌رو می‌شوید که در کنار آن تصویر تصادفی از یک شخص قرار دارد. این تصویر همان شخصی است که باید در موردش قضاوت کنید و صفحه مختصات محکمه قضاوت شماست!

این صفحه مختصات از دو محور عمودی و افقی تشکیل شده …

محور افقی نشان دهنده میزان هوش است. انتهای سمت راست نشان دهنده حد نهایی هوش و انتهای سمت چپ نشان دهنده حد نهایی حماقت است. اگر شما آن شخص را باهوش می‌دانید باید در جایی در سمت راست صفحه و اگر او را فرد احمقی می‌دانید باید در سمت چپ این صفحه مختصات کلیک کنید. 

محور عمودی هم نشان دهنده برونگرا یا درونگرا بودن فرد است. اگر شما آن شخص را برونگرا و اجتماعی می‌دانید در جایی در بالای این صفحه و اگر او را فردی درونگرا و منزوی می‌دانید در قسمت پایین کلیک کنید.

از برآیند این دو نمودار صفحه مختصاتی تشکیل شده که شما باید با برداشتی که از روی عکس دارید در این نمودار رای خود را اعلام کنید.

بعد از رای دادن، عکس جدیدی برای رای دادن ظاهر می‌شود و در قسمت پایین صفحه نتیجه رای دیگران در مورد عکس قبلی را می‌بینید. نقطه سبز رنگ رای شماست و نقاط کوچک قرمز رنگ رای سایر کاربران است. نقطه قرمز رنگ بزرگ هم برآیند همه رای‌ها در مورد این شخص است. علاوه بر اطلاعات گرافیکی، نتایج را به صورت عددی هم در کنار نمودار مشاهده می‌کنید.

کاربرانی که عکسشان در این سایت مورد قضاوت قرار می‌گیرد ممکن است طیفهای مختلف و متنوعی از هوش و روابط اجتماعی را داشته باشند اما مسلماً همه‌شان آن قدر شجاع هستند که حاضر شده‌اند خود را داوطلبانه در برابر قضاوت دیگران قرار دهند. اگر شما هم این شجاعت را در خود احساس می‌کنید، می‌توانید تصویر خود را از طریق این صفحه برای سایت ارسال کنید تا مورد قضاوت دیگران قرار بگیرد


منبع :‌http://www.keshmesh.com

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد